lørdag 23. april 2011

1 - 6 mars :)

Tirsdag:
I dag hadde vi prøven vår, og jeg synes at den gikk bedre enn forventet. Jeg har veldig lyst til å få over 90 %, men tror det er for mye å håpe på :) Jeg skal også ha en prøve på torsdag, så i morgen blir det enda en øve dag. Neste uke blir nesten helt lik, for da skal jeg ha to nye prøver. Men men, det e mye å lese, men det må gjøres. Etter skolen i dag gikk jeg og Magne opp på treningssenteret. Her trente jeg litt, før vi gikk ned igjen på internatet. På internatet har jeg egentlig bare slappet av, lagt inn masse bilder på dataen og sortert dem. Det er mye arbeid når du har ganske mange bilder. Jeg fikk ikke tid til å skrive på bloggen i dag som jeg hadde planlagt, men tror jeg skal lege ut alt jeg ikke har til nå i morgen.

Onsdag:
I dag når vi satt på skolen fikk jeg plutselig melding av Andre at Mari var på sykehuset. Hun var da blitt så dårlige og dehydrert at Melanie kjørte henne til sykehuset. Hun fikk da drypp, og måtte ligge der i to timer før hun kunne gå hjem. Senere på kvelden var vi på Greens å spiste. Vi var her ikke så lenge siden Mari fortsatt var litt dårlige.

Torsdag:
I dag var det tid for poolparty på internatet. Dette var kjempekjekt, og det var bare jenter + Andre, Magne og to DJ’er :) Vi hadde veldig kjekt med mat, drikke og musikk. Brumilda drog meg også med ut i bassenget med klær på å hele greiene :)

Fredag:
I dag hadde vi prøve i kommunikasjon. Denne tror jeg gikk ganske bra, men den var så enkel at den ble litt vanskelig. Vi fikk spørsmål om personlig hygiene, slik som: hvorfor vi vasker hendene, og hvorfor vi må bytte sokker hver dag. Dette er litt vanskelige spørsmål å svare på siden vi alltid tar det som en selvfølge, og jeg visste ikke helt hvilke svar læreren ville ha. Men jeg får nå se hvordan det gikk.

Lørdag:
I dag var det meningen at vi skulle gå og se på en parade holdt av homofile. Men det endte opp med at det bare var de tre andre så gikk, fordi jeg følte meg ikke helt vel og ville sove litt lenger. I halv 1 tiden ringte de andre meg og spurte om jeg ville bli med ut å spise siden de skulle møte Lars Peter og Veronica. Vi spiste da på en plass kalt Doppio Zero. Vi var 8 norske og en som er herfra som spiste. Deretter viste vi dem internatet vårt før vi gikk på Canal Walk. Det endte opp med at nesten alle shoppet og jeg bare gikk der siden jeg ikke ville bruke penger. De andre ble hentet i 7 tiden, og ikke lenge etterpå tok vi taxi til internatet. Heldigvis hadde ikke Lars Peter glemt snopet og syltetøyet mitt i dag, så jeg har spist en del snop kan du si :)

Søndag:
I dag har vi bare slappet av hele dagen med bassenget og ikke gjort noen ting :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar