fredag 11. februar 2011

Fredag 11 februar :)

I dag har vært en veldig kjekke dag :) Dagen vår begynte på skolen klokken 8. Det e fortsatt ikke så vanskelig det vi lærer. I dag lærte vi at vi måtte ringe sjefen hvis vi ble syke på jobb, jeg tar jo det som en selvfølge. Vår klasse hadde også en fritime + friminutt, så jeg og Magne gikk for å spise frokost på Mozart. Etter skolen gikk Magne, Mari, Andre og ei som heter Sonja på stranda. Sonja er ei jente fra Namibia som bor på samme internat som oss. Jeg orket ikke å bli med på stranden, så jeg bare satt her på internatet og skypet med Victoria :) De andre kom tilbake i 4-5 tiden. Jeg holdt på å le meg i hjel fordi Mari var veldig solbrent. I 6 tiden bestemte vi oss for å gå på samme restaurant som vi var på i går, Greens. Sonja ble også med oss :) Her koste vi oss veldig mye, og jeg tror vi satt der i 4-5 timer. Jeg er nå tilbake på internatet og skal legge meg siden jeg er veldig trøtt. God natt :)


1 kommentar:

  1. Det høres kjekt ut, men du burde bade i steden
    for å sitte i telefonen. Håper du har det bra :)
    Stor Klem fra: Mormor og Gjengen :D

    SvarSlett