lørdag 23. april 2011

28 mars - 3 april :)

Mandag:
I dag fikk vi en prøve tilbake som vi har ventet lenge på i Communication. Jeg fikk 100 % :) Etter skolen i dag hadde vi et møte med Melanie og Faika. Vi diskuterte da når og hva vi skal gjøre fram til vi reiser. Vi har enda masse vi ikke har fått gjort enda, så det kommer sikkert til å bli noen travle uker. Etter skolen i dag hadde jeg, Mari og Andre curry til middag. Moren til Nuhaa laget en kjempe god curry til oss :) Senere på dagen pakket vi litt siden vi skulle sove på hotell i natt. Familien til Magne reiser, og de har fortsatt en leilighet igjen til neste dag. Før vi gikk på hotellet gikk vi for å handle litt på Pick and Pay. Vi handlet da masse mat, for endelig har vi et kjøkken for en kveld der vi kan lage vår egen mat :) Når vi kom til hotellet gjorde vi først litt lekser før faren og broren til Magne skulle dra. Etterpå lagde Andre mat til oss :) Han lagde pasta, kylling, tomatsaus og en hjemmelaget saus der vi bare puttet det vi hadde opp i :) Maten ble kjempe god, og alle ble mette :) Vi så deretter litt av en film før vi gikk å la oss. Det som var litt dumt var at leiligheten bare var beregnet for to personer. Det var da bare to senger og en sofa, så det endte opp med at jeg sov på golvet :)

Tirsdag:
I dag var enda en dag på skolen der det ikke skjedde så mye. Vi hadde trippel time med TAO der vi sitter og nesten ikke gjør noen ting. Vi lærer også ganske mye nytt nå som bare er veldig forvirrende til tider, men får håpe at det fikser seg siden jeg skal ha eksamen i det :) Etter skolen bestemte jeg for å gå på trening med Magne. Jeg har ikke vært på trening på lenge nå. Når vi kom opp gikk vi først for å spise litt på Crush. Deretter trente vi litt før vi gikk tilbake til internatet. På internatet skjedde det ikke så mye, jeg gjorde ferdig oppgaven min i TAO og så noen Prison Break episoder :)

Onsdag:
I dag så skjedde det ikke så mye spennende på skolen. Men jeg fikk vite at jeg kan velge om jeg vil ha eksamen i TD eller ikke :) Jeg er ikke helt sikker på om jeg skal ha den enda for den kommer ikke til å bli så vanskelig, og det er kjekt å ha med seg videre. Etter skolen gjorde jeg egentlig ikke så mye spennende. Jeg så ganske mange episoder av Prison Break, ryddet og vasket hele rommet mitt, vasket noen klær og gjorde en oppgave vi har i TD som vi skal levere inn i morgen :)

Torsdag:
På skolen i dag hadde vi bare 3 timer. I TD har vi nå gjort oss ferdige med Atlasen. Vi har holdt på med å finne fram i en Atlas en liten stund nå, og det er ikke så kjempe vanskelig. Siden eksamenen de skal ha bare er om å finne fram i en Atlas lurer jeg faktisk litt på om jeg skal ha den, men jeg får nesten se :) Etter skolen gjorde jeg egentlig ikke så mye spennende. Først slappet vi bare av på internatet før vi gikk på kino en tur :)

Fredag:
Skoledagen vår i dag var veldig kort. Vi hadde bare fire timer. I TC i dag fikk vi vite at vi skal ha en liten eksamen før påskeferien. Men det kommer sikkert til å gå bra siden det er ”Open book”. Vi skal også ha en prøve i neste uke i BS. Etter skolen i dag sovnet jeg og sov helt til klokken 7. Var ikke helt planlagt, men det var godt å få sove ut litt :)Senere på kvelden gikk Mari, Magne og Andre ut på en klubb. Jeg orket ikke å bli med, så jeg var med jentene på internatet. Jeg ble med dem til noen venner av dem som bor rett over gaten. Her hørte vi på musikk, og jeg lærte meg et nytt kortspill :) Når jeg kom tilbake på internatet så jeg et par episoder til av Prison Break før jeg sovnet :)

Lørdag:
I dag våknet jeg ganske tidlig, var vel i 10 tiden. Jeg pleier aldri å våkne så tidlig, men det var sikkert på grunn av at jeg sov på dagen i går :) Jeg gikk da ned til konteineren for å kjøpe meg noe å drikke siden andre fortsatt sov, og han har kjøleskapet. Deretter var jeg nede på kjøkkenet for å hente meg litt mat. Middagen i helgene her er ganske tidlig siden de som jobber på kjøkkenet vil hjem. Middagen er fra 11-12 som jeg synes er ganske tidlig. Etter dette blir det ikke servert noe mer mat her, men de setter fram brød. Litt senere på dagen gikk jeg og Magne en tur på Waterfront. Siden han mistet telefonen sin i går måtte han kjøpe seg en ny :) Senere på kvelden var alle fire ute å spise på 1800. Maten smakte like godt i dag som den gjorde sist gang :)

Søndag:
I dag har vi egentlig bare slappet av og ikke gjort noe spesielt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar